niedziela, 13 marca 2016

Wielkanocna girlanda

Girlanda z króliczków to w zasadzie nie tylko świąteczna dekoracja - będzie też pięknie wyglądała jako ozdoba dziecięcego pokoju. Podobną dekorację robiła ostatnio Dorota Szelągowska w programie "Dorota Was Urządzi" właśnie do pokoju małej dziewczynki. U nas girlanda na razie zawisła w salonie, ale docelowo Karolina już ją sobie zarezerwowała. Przepisem na sukces są odpowiednie materiały z jakich przygotujemy taką dekorację. Najważniejszy jest kolorowy karton lub sztywny papier. Można zrobić jednokolorowe króliki, ale te we wzorki wyglądają uroczo! Mnie skusił ostatnio blok papierów do scrapbookingu - kiedy go kupiłam od razu pomyślałam o tych królikach. Można użyć także resztek papieru do prezentów naklejonych na brystol.





Co będzie potrzebne?
Kolorowe kartony - najlepiej we wzory
Puchate waciki
Klej
Sznurek lub tasiemka
Taśma klejąca

Dodatkowo: Do przygotowania szablonu - kartka A4, większa i mniejsza miseczka do odrysowania i nożyczki.

Na kartonie odrysowując najpierw mniejszą, a później większą miseczkę odrysowałam kształt królika tyłem - tułów i głowa. Dorysowałam łapki i uszy. Wycięłam szablon i odrysowałam go na kolorowych kartonach. Wycięłam wszystkie króliki, dokleiłam do sznurka na wysokości głowy taśmą klejącą w odstępach ok. 10 cm. Każdemu królikowi dokleiłyśmy ogonek z wacika. Girlanda gotowa!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz